Πηγή

To Touchgrind είναι το πρώτο παιχνίδι για το iPhone που εκμεταλλεύεται την οθόνη της συσκευής
H εταιρία Illusion Labs ανακοίνωσε τη δημιουργία του πρώτου παιχνιδιού για το iPhone το οποίο υποστηρίζει λειτουργίες αφής. Το αντικείμενο του παιχνιδιού είναι η καθοδήγηση ενός εικονικού skate board και οι κινήσεις των δακτύλων του χρήστη αντιστοιχούν στα 'κόλπα' που κάνει ο οδηγός ενός πραγματικού skate board με τα χέρια και τα πόδια του. Το παιχνίδι που ονομάζεται Touchgrind ακολουθεί τα ήδη δημοφιλή Labyrinth και iPint από την ίδια εταιρία.
Εκτός από τα κόλπα του οδηγού μέσα στο skate park και πάνω σε ράμπες, κουτιά και ράγες, η υψηλής πιστότητας προσομοίωσης των νόμων της φυσικής, μαζί με τη δυναμική και καινοτόμα μορφή κατεύθυνσης του skate, δίνουν στον παίκτη πολλές δυνατότητες να σχεδιάσει τις δικές του φιγούρες, αλλά και τις δικές του πίστες και να τις διαθέσει για χρήση από άλλους παίκτες. Η εμπειρία της Illusion Labs από παλιότερα παιχνίδια της έδειξε ότι οι χρήστες αναζητούν τη δυνατότητα να συνεισφέρουν στο παιχνίδι κι έτσι να γίνουν τμήμα του - έτσι, σε αντιστοιχία με τις ιδέες πίσω από το Werb 2.0, η εταιρία έχει εισάγει τον παρόμοιο όρο Game 2.0, μια που οι χρήστες του παιχνιδιού μπορούν να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό τις δυνατότητες και τη μορφή του παιχνιδιού.
Το Touchgrind θα είναι διαθέσιμο στο App Store τον Οκτώβριο.