Πηγή

Ακόμα και ο Steven Spielberg "στρατολογήθηκε" για την προώθηση του Natal, δείχνοντας τη σημασία που δίνει η Microsoft στο εγχείρημα
Το υψηλόβαθμο στέλεχος της Microsoft Robbie Bach αναφέρει πως το ρίσκο της εταιρίας να παρουσιάσει την τεχνολογία του Project Natal στην έκθεση Ε3 απέδωσε καρπούς, με την προσέλκυση εταιριών ανάπτυξης παιχνιδιών για την πρωτοποριακή αυτή πλατφόρμα, πριν ακόμα αυτή διατεθεί στην αγορά. "Θέλαμε οι εταιρίες να ξέρουν ότι η τεχνολογία είναι πραγματική και πώς πρέπει να προμηθευτούν τις απαραίτητες βιβλιοθήκες ανάπτυξης λογισμικού. Τώρσ έχουμε περίπου 70-80% των εταιριών που φτιάχνουν παιχνίδια παγκοσμίως να ετοιμάζουν τίτλους για το Project Natal." Ο Bach αναφέρει ακόμα ότι θα ξεκινήσουν με κάποιους τίτλους από τη Microsoft και τις συνδεδεμένες με αυτήν εταιρίες, αλλά περιμένουν νέες ιδέες και τον κύριο όγκο των παιχνιδιών από τους συνεργάτες τους. Προς το παρόν, η ημερομηνία διάθεσης του Natal είναι στα Χριστούγεννα του 2010 - η Microsoft εκτιμά ότι οι τεχνολογίες χειρισμού της κονσόλας με κινήσεις του παίκτη, χωρίς τη χρήση ειδικού χειριστηρίου, θα επιμηκύνουν κατά πολύ τη "ζωή" της τρέχουσας γενιάς του Xbox, χωρίς να υπάρξει ανάγκη αναβάθμισης. Αντίστοιχες προβλέψεις δεκαετούς διάρκειας γίνονται και για τον κύριο ανταγωνιστή του Xbox, το Sony Playstation 3, σε αντίθεση με την κονσόλα της Nintendo, το Wii, που αναμένεται να αντιμετωπίσει ζητήματα με την περιορισμένη δυνατότητα αποθήκευσης και υπολογιστικής ισχύος.
Η Βρετανική εταιρία αναλύσεων αγοράς Screen Digest αναφέρει πάντως ότι πάνω από 25 εκατ. Wii θα είναι συνδεδεμένα στο internet μέχρι το τέλους του 2010, ενώ για το Xbox και το PS3 οι αντίστοιχοι αριθμοί μόλις που ξεπερνούν τα 20 εκατ. κονσόλες. Η Screen Digest παραδέχεται ότι το Wii είναι δημοφιλές λόγω οτυ χαμηλότερου κόστους του, αλλά αυτή η διαφορά αναμένεται να μειωθεί χάρη στις συσκευές φυσικής αλληλεπίδρασης που θα διατεθούν από τη Microsoft και τη Sony. Μια πρόσθετη δυνατότητα που προσφέρουν οι κονσόλες είναι και αυτή της διαφήμισης εταιριών και προϊόντων μέσα στο περιβάλλον ενός παιχνιδιού, για παράδειγμα, στις διαφημιστικές πινακίδες που βρίσκονται στο δρόμο, για ένα παιχνίδι οδήγησης, ή γύρω από τον αγωνιστικό χώρο, για ένα παιχνίδι ποδοσφαίρου. Σύμφωνα με τη Screen Digest, μέχρι το 2014, αυτό το κομμάτι διαφήμισης θα φτάσει σε τζίρο το 1 δισ. δολλάρια.