Οι νέοι στρέφονται μακριά από το blogging – προτιμούν την κοινωνική δικτύωση



Πηγή

ars technica


Η συγγραφή σε ιστολόγια (blogs) και microblogs φαίνεται να μην είναι τόσο ελκυστική για τους teenagers, καθώς μόνο 14% των χρηστών Internet αυτής της ηλικίας έκαναν χρήση τέτοιων υπηρεσιών το 2009, ποσοστό που είναι το μισό όσων έκαναν χρήση το 2006. Αυτό περιλαμβάνει τόσο τα κλασικά, αυτόνομα ιστολόγια, όπως αυτά που είναι αναρτημένα στο Blogger, όσο και αυτά που εντάσσονται σε πληρέστερες υπηρεσίες, όπως το MySpace.

Αντίθετα, αυτές οι ηλικίες, αλλά και οι ηλικίες μέχρι 30 ετών, προτιμούν τους δικτυακούς τόπους κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως το Facebook και το MySpace, σε ποσοστό σχεδόν 3/4, από 55% το 2006. Αντίστοιχα, το Twitter συγκεντρώνει μονοψήφια νούμερα χρηστών στις ηλικίες μέχρι 17, αλλά πάνω από 30% μέχρι τα 30, επιβεβαιώνοντας παλιότερες έρευνες της Nielsen και της Morgan Stanley που έδειχναν τη μειωμένη δημοτικότητα του microblogging στις πολύ νεαρές ηλικίες.

Αν και αυτές οι μετρήσεις, που δείχνουν τους νεαρούς χρήστες να απομακρύνονται από τα blogs, δείχνουν αντιστροφή του κλίματος των τελευταίων ετών. Παράλληλα, φαίνεται ότι σχετίζονται και με τη μετακίνηση των σχετικά μεγαλύτερων ηλικιών στα ιστολόγια, καθώς αυτά συγκεντρώνουν διψήφιο ποσοστό δημοτικότητας στις ηλικίες πάνω από τα 30, αντικατοπτρίζοντας το ενδιαφέρον τους να εκφραστούν με κάτι πιο μεστό από ένα σύνολο από προτάσεις στο status update τους. Σαν ενδιάμεσο επίπεδο πάντως, η Amanda Lenhart, στέλεχος της εταιρίας ερευνών Pew Internet, αναφέρει ότι το microblogging και τα status updates έχουν αντικαταστήσει το «κλασικό» blogging, το οποίο φαίνεται ότι πλέον παραπέμπει σε «παλιομοδίτες» χρήστες.