Πηγή

Από μια καριέρα σε δημοπρασίες αυτοκινήτων, ο Kruse έφτασε να ηγείται της επιτροπής εκπαίδευσης και σταδιοδρομίας της Γερουσίας
Χωρίς σχεδόν καμιά διαβούλευση, η Πολιτειακή Γερουσία της Ιντιάνα ψήφισε νόμο που επιτρέπει στα σχολεία της πολιτείας να διδάσκουν την προέλευση της ζωής σύμφωνα με το πώς αυτή περιγράφεται στις διάφορες θρησκείες. Ο νόμος πρέπει στη συνέχεια να κυρωθεί από την τοπική Βουλή. Αν και ο νόμος, σύμφωνα με το γράμμα του, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη σχεδίαση ενός μαθήματος συγκριτικής θρησκειολογίας, ο εισηγητής του, γερ. Dennis Kruse, ξεκαθάρισε ότι ελπίζει πως θα βοηθήσει στη διδασκαλία της θεωρίας του «ευφυούς σχεδιασμού» στα μαθήματα βιολογίας. Το πλήρες κείμενο του νόμου αναφέρει αυτή τη θεωρία ρητά, ενώ έχει τροποποιηθεί σε σχέση με το αρχικό κείμενο ώστε να συμπεριλαμβάνει διαφορετικές θρησκείες, συμπεριλαμβανομένης και της Σαϊεντολογίας. Σε μια σύντομη συνέντευξη μάλιστα, ο Kruse απέρριψε επιδεικτικά τη θεωρία της εξέλιξης ως καινοφανή και χωρίς αποδεικτικά στοιχεία.
Όπως συμβαίνει με τους περισσότερους εισηγητές παρόμοιων νόμων, ο Kruse δείχνει να αγνοεί το τι ακριβώς περιγράφει η θεωρία της εξέλιξης, αλλά και την έννοια της λέξης «θεωρία» στην επιστήμη, η οποία δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να καλύψει τις διδαχές μιας θρησκείας. Παρόλα αυτά, ο Kruse γνωρίζει ότι η υπάρχουσα νομολογία απαγορεύει τη διδασκαλία του «ευφυούς σχεδιασμού» σε μαθήματα επιστημών, σύμφωνα με την απόφαση στη δίκη Edwards εναντίον Aguillard του 1987, αλλά ελπίζει ότι κάποια σχολική επιτροπή θα υποστηρίξει το κόστος μιας δίκης στο Ανώτατο Δικαστήριο των Η.Π.Α., το οποίο θεωρεί ότι μπορεί να αγνοήσει τη νομολογία και να ξαναμελετήσει την υπόθεση. Αν και βρισκόμαστε στην αρχή της χρονιάς, το Εθνικό Κέντρο Επιστημονικής Εκπαίδευσης (National Center for Science Education) έχει ήδη εντοπίσει τουλάχιστον έξι περιπτώσεις παρόμοιων νόμων που αφορούν την εκπαίδευση σε επιστημονικά μαθήματα.